tisdag 17 januari 2012

Vilken dag :-)

Ska börja i rätt ände. Igår åkte jag till päronen efter jobbet och sjönk ner i deras soffa hela kvällen. Vi tänkte gå och lägga oss tidigt allihopa men sen knappade pappa in Idrottsgalan. Suck tänkte jag men det var roligt att titta tillsammans med dem. Många roliga klipp och faktiskt rätt allmänbildade då många inslag faktiskt gäller Sveriges historia. Så halv elva hann nog klockan att bli innan vi stupade i säng.

Idag:
Sovmorgon! Hann med ett morgondag och äggfrukost innan jag mötte upp Ronja vid Alvik för att åka mot S:t Eriksplan. Där väntade 2 timmars lyx med pedikyr och oljemassage. Till det fasila priset av 650:-!! Det var dessutom väldigt bra :-)
Thai-lunch måste vi ju bara toppa med, så det blev kyckling i kokosmjölk, vad annars? ;-)
Till Haninge för att grilla oss lite, Ronja fixade naglarna medan jag fönstershoppade. Sen till Tyresö för Zumba Fitness. Självklart det passet som Ronja leder.

Helt slut efter Thai-massage och svettig Zumba i en stekhet simhall ska jag ta ett bad och äta lite sen middag. Vad fanns i frysen om inte lite kyckling i saffranssås...


Nu vill jag åka till Thailand!! Någon som vill hänga på?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...