söndag 22 januari 2012

Varva ner?

Frukost, min favoritgröt :-) Yummie!
Vi är trötta från gårdagen. Barnen utvilade, jag? - not so much. Sen kväll framför datorn (tänk vilken tomhet som kan uppstå genom att stänga ett lock...) en snarkande Alva, mina försök att försöka lägga mig i hennes säng, liten trippande dam som kommer efter. Det blir inte många timmar alls. Inte ens en hel timme sammanhängande utan lite här och där.
En soft förmiddag, sen preppa tjejerna inför piratkalas, dödskalle målning och någon form av klänning om jag kan få på dem det. Annars är tights det enda de vill ha på sig... För Moas del Spindelmannentröjan, men den ligger i smutsen och vi har ju ingen tvättmaskin så hon får klara sig utan den.

Fick inspiration från Susanne igår att köpa nya träningsskor. På mina löparskor är sulorna helt utslitna och läcker in vatten.
De här är väl snygga?



Tjejerna är för söta, de lägger ner jättemycket omsorg på att slå in paket och göra egna kort till kalaset. Snuttar, sen kommer de väl rivas upp på nolltid....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...