lördag 21 januari 2012

Sömnlöst :-(

En natt med i stort sett ingen sömn alls. Inte ens ett sömnpiller hjälpte. Är det för mycket tankat som sysselsätter hjärnan missar man tidsfönstret för insomningshjälpen.
Igår kände jag mig ändå hyfsat pigg. Då hade jag fått sova flera nätter med bra sömn och flera timmar av sådana. Mycket för att jag varit hemma hos mamma och pappa. Jag har haft många trevliga kvällar och mornar med dom. Bättre föräldrar kan man inte ha faktiskt!
När jag är i lägenheten vill jag bara att barnen ska vara här om jag inte har styrt upp något annat. Det har gått bra att vara här hemma annars, men det börjar bli trist. Årsskiftet och början på det nya året har varit tungt.

Vänd på bilden så kan man nästanläsa texten på bollen.
Bonus till den som listar ut vad :-)
Men tyvärr kunde inte ens ett bad kunde få ner mig i varv. 

5 kommentarer:

  1. Självklart så kan du det för det bestämmer jag... ;) Har flera par som ser ut så där och jag tänker men dom duger till det och det... Men långa promenixer funkar inte för då bråkar vaderna på mig... :P

    Jobbigt när man inte får sova... vet precis hur det är... Här är det jue värken som håller mig vaken och stressar kroppen... men knoppen kan vara minst lika bra på att göra det den oxå... När kommer dina barn till dig igen?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då ska jag spana, såg ett par lila Supernova Glide, adidas :-)
      Tjejerna är här nu, äntligen! De slumrar sött i sitt cirkustält som de fick i julklapp, tokstollarna :-)

      Hoppas din värk ger med sig snart, är den kronisk? Har du haft det så länge?

      Radera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Åh har lila snören här om du vill ha sen som jag kan skicka som jag köpte på Stadium för man skänkte pengar till olika välgörenhetsändamål... Så jag kom hem med snören i alla färger som fanns! :D

    http://www.sportamore.se/produkt/24004-adidas-adizero-ace-kids-inget-orangesvart Dessa blev det för mig för jag kände oxå för lite färg... :P

    Härligt att dom är hemma hos dig igen "clownerna... ;) Min värk är tyvärr kronisk... Lallade runt med en muskelinflammation i flera år som ledde till att det blev nervskador utav det...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, gärna lila snören! Kan jag ha i mina svarta Reebok skor. Skulle bli jättesnyggt :-)
      De orange:a skorna såg jättesnygga ut, jag kollade på de här http://www.sportamore.se/produkt/23879-adidas-supernova-glide-4w-w-lilasilver
      men priset...

      Låter verkligen illa med din värk gumman, hoppas du kan få lite lindring iaf. Om inte annat är det ju roligt att shoppa ;-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...