fredag 27 januari 2012

Faaan också!!

Jag ville ju göra ett inlägg med "Äntligen!!" :-(

Jag tänkte, " ta ut gammal tvättmaskin", "stoppa in den nya på samma sätt, med el, vatten och avlopp". Sagt och gjort, nästan klar när jag upptäcker att en frigolitbit sitter fast runt nåt under maskinen. (Inte frigolit biten man ser på bilden, den sitter runt något under maskinen). Det var ett helvete att bara få bort emballaget.
"kvinnor kan" och allt det där. Sen kollar jag bruksen för att se om jag får nått tips. Då är det nåt med någon skruv och plastpluppar som jag borde skruvat dit!! Måste alltså montera bort alla slangar jag satt fast, buhu...

Så inte hann jag klart, vet inte om jag får ut maskinen igen och har slitit som ett djur och har noll kraft kvar.
Nu ska jag träna med syrran, spinning och core. Inte hann jag äta något mellanmål heller...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...