lördag 28 januari 2012

Ett inferno...

...i orange :-)

Jag skulle kunna skapa en egen kategori för mina badbomber. Det är ren livskvalité det.
Den här gången en tomte med doft av mandarin. Jag tillber badguden och en bättre investering än mitt badkar tror jag inte finns. Ett skönt värmande bad efter en långpromenad i kylan sitter fint.

Nu är tvättmaskinen på plats och den obligatoriska urtvättningen är gjord. Nu väntar träningskläderna på att få bli rena. Efter badet vankas det middag bestående av halloumisallad med diverse grönsaker och rostade frön. Till det ett glas blåbärsvin, Carl-Jans favorit bland alkoholfria drycker där ett alternativ till vin föreslås. Det är faktiskt riktigt gott.
Ha en trevlig kväll allihopa :-)


Tomten finns, på riktigt!


I killed Santa?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...