torsdag 12 januari 2012

Dagens inköp

4:e träningsdagen för den här veckan. Skönt att försöka hålla tankarna på annat håll men känner mig samtidigt väldigt trött. En hint finns på bilderna. Men framför allt tyckte jag att jag var värd en ny träningsväska. Fyndade ett par shorts på rean också. Nu kan man se cool ut på boxen eller styrketräningspassen ;-)

Idag körde jag Zumba med en fd kollega och vän, Lena. Vi åt lunch efteråt och hon är shoppingtokig vilket smittade av sig *haha*

En rosa väska, vad annars? När den ändå inte fanns i svart :-(

Shorts på rean för 100:-

Men framför allt. Öronproppar!! Alvas snarkningar leder till en enorm sömnbrist och ett steg att försöka roda bot på för lite sömn är att testa öronproppar. Får se hur det går, ser verkligen fram emot att få sova en hel natt. Det har jag inte gjort på hur länge som helst, och när barnen inte är hemma så vaknar jag ändå :-(
Får se om det blir något pass imorgon, har lätt för att gå all in på träningen för att sen tröttna totalt. Kanske lagom är bäst iaf? Men samtidigt vill jag ju ändå använda min nya väska. Den har dessutom ett särskilt fack för träningsskorna!

3 kommentarer:

  1. Hola!

    Kommer du ihåg vart du hittade pepparkakskrydda på burk?! Min dator kraschade och med den den sparade länken... :( Försökt hitta vart på bloggen men jag svammlar för mycket där tror jag... :D

    Hoppas att allt är bra med dig annars! Kraam!

    SvaraRadera
  2. Hej snygging!

    Länken: http://www.zmaka.se/pepparkakskrydda-kryddburk-p-2786.html

    Äter fortfarande denna julrelaterade krydda? Själv kan jag inte sluta ;-)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Heeej och tack så jättemycket vännen!

    Ja nu så har jag snöat in på den istället för lakrits haha... och det är nog bäst för mig det... ;)

    Kraam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...