onsdag 18 januari 2012

Se inte Hamilton! Träna istället ;-)

Hamilton- I nationens intresse.
Ingen vidare dialog, torra scener och inte särskilt trovärdig. Tyvärr. Stundtals rätt ok ändå, men det räckte inte alls. Skulle ALDRIG betala fullt pris för filmen. Har ju rabattkortet som ger halva priset på filmer mån-tors. Två dåliga filmer till priset av en då? Nä, nästa gång blir det Mission Impossible  4 - Ghost Protocol!

Trevligare var att träffa Lena och att vi gick och tränade hårt efteråt. Tränade bröst då det är enda stället jag inte har träningsvärk. Naturligtvis ska någon snubbe lägga sig i hur man utför vissa övningar. Sen när han själv skulle köra gjorde han detsamma. Så var jag så fel ute egentligen? Har ju trots allt tränat seriöst i två år nu och har lärt mig mycket av Ronja. Avslutade med 25 min cardio iaf. Trött och superhungrig inhandlades persisk kyckling med ris. Jag kommer att få ballongmage av allt ris och kyckling...

Skönt att blåsa ur kroppen! Roliga att göra det med sällskap, skönt
med någon som passar när man kör bänkpress. Hardcore!!

1 kommentar:

  1. Det vart inte dumt alls... lite mer hackade mandlar i så blir det nog pefekt... :)

    Vart han inte lika dryg som i Beck?! ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...