fredag 23 september 2011

Trött

Nyss hemkommen från en mysig eftermiddag med Ronja och hennes kille. Ronja och jag körde ett pass på Sats Medis efter jobbet för att sen möta upp hennes Johan och åka till Bromma Blocks. Jag höll mig från att shoppa men det var kul att umgås och promenera runt i köpcentrumet.

Veckan som gått har bara försvunnit, det har dock hänt så mycket så jag tappat tids begereppet.
Imorse följde Alva med mig till tandläkaren. Ett kort besök tänkte jag men det tog närmare 45 minuter!! Stackars Alva, hon tyckte förstås det var jättetråkigt. Hon fick dock en liten glittrig sköldpadda i plast av tandläkaren för att hon varit så duktig. Själv klarade jag mig undan med att ta bort lite tandsten och fick en massa förmaningar hur jag ska borsta tänderna och inte ta i för kung och fosterland för då kommer jag få tandlossning, hua! Cola lighten är också ett gissel, den bryter ner emaljen...dentinet börjar lysa igenom då.

Saknar mina småttingar. Det var extra jobbigt att lämna dem idag. Moa grät då hon var snuvig och hade ont i magen. Alva ville heller inte att jag skulle gå från dagis. Jag vet att de båda mår bra och att de är glada och trivs i skolan och på dagis. Men det gör ont ändå...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...