måndag 19 september 2011

Another day

Hela helgen bara blåste förbi. Igår firade vi mamsen i Hässelby. Somrig jordgubbstårta och kanelbullar, mums! Passade perfekt in som lunch ;-)
Roligt att träffa släkten också, 4:a generationer får vi ihop, det är inte illa! Skjuts hem av turturduvorna fick vi också, tack syster/moster Fiffi och Hakim.


Snyggingar!!

Idag fick jag in lite träning! 45 min på konditionsmaskiner. Bättre än inget får man tänka. Dessutom är det rätt kul när jag kör cykel för då kan jag spela Wordfeud samtidigt så går tiden lite fortare.
Kostschemat som jag fått har jag lite svårt att hålla tyvärr. Och i helgen blev det en massa socker, fett och kolhydrater, men det är ju så gott. Jag lever nog mer för att äta än tvärtom. Vilken skillnad mot för två år sen då jag säkert vägde 15 kg mindre än vad jag gör nu. Fattar inte hur jag fick det att funka? Men det är andra tider nu och sånt påverkar.

Eftermiddagen och kvällen består av hämtning på dagis och skola, handla och alla de andra vanliga vardagsbestyren. En helt vanlig vardagskväll med andra ord :-)

2 kommentarer:

  1. Man måste inse att livet förändras. De kan inte vara samma som förr. Man måste lägga om sitt tankesätt efter nutidens förutsättningar. Jag stöttar dig oavsett.

    SvaraRadera
  2. Du har så rätt gumman. Visst är det så :-)
    Det kan bara bli bättre, eller hur? Tack för allt ditt stöd :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...