onsdag 14 september 2011

Då gör jag ett nytt försök...

...till att träna. Det blev ingen spinning igår utan en mysig eftermiddag med barnen istället. Abrupt avbrott efter resan men imorgon får jag hämta dem igen!! Längtar!!
Så idag blir det spinning istället. Alltid denna ångest innan ett pass, men det är "bara" 45 min idag men istället väldigt tungt.

Lunchen idag blev mycket trevlig då jag hängde på en av favoritkollegorna till stan. God kyckling i jordnötssås :-)

Nästa vecka blir det fullt upp med föräldramöte och rolig aktivitet med jobbet. Vi ska laga mat på Cajsa Warg i Vasastan och bli kockar för en kväll :-) Men jag är ju redan kock ;-) Det får man väl ändå kalla sig om man gått Restaurangskolan på gymnasiet? Även om man inte praktiserar yrket längre...??

och nu då? Jo, börjar allt bli lite hungrig igen...

2 kommentarer:

  1. Älskling, jag läser visst din blogg. Stolt över dig!!!!

    SvaraRadera
  2. Åh mamma!! Får tårar i ögonen när jag fick din kommentar :-) Älskar dig!

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...