fredag 9 september 2011

Nytt schema!

Min kära vän Ronja har hjälpt mig med ett nytt kost och träningsschema. Mindre mjölkprodukter och inga kottillskott alls till en början. Minska träningspassen till 2-3 ggr i veckan och lägga till morgonpromenad 2-3 ggr i veckan beroende på om jag har möjlighet eller inte. Förändringen i träningen är främst för att minska hetsen.
Ingen vägning på två veckor. För att minska vikthetsen.
Jag har redan taggat ner väsentligt och inte direkt haft någon lust att träna den här veckan. Men imorgon är ett CyklingPulse pass inbokat och på söndag blir det BodyCombat i Liljeholmen (om jag får plats, står som nr 20 på reserv!)

Idag har jag unnat mig lyxlunch, världens bästa sallad på favoritkondiset. Liten god efterätt fick man också, mums!

Och dagen inleddes med en morgonpromenad. En till dag den här veckan så ha jag uppfyllt minimikravet ;)

Nya riktlinjer :-) P.S jag kanske inte alltid håller strikt eller
kastar om lite på mellanmålen men det är
min ambition att göra det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...