fredag 16 september 2011

Plötsligt...

... så får man något oväntat! Idag när jag skulle hämta Alva på dagis hade hon fullt upp med att leka och tog ingen större notis om mig. Annars brukar hon rusa fram. Men plötsligt efter ett tag ropar hon "Mamma! Jag har nått till dig!" och ur fickan fiskar hon upp ett jättefint armband :-)

Mitt modershjärta smälter :-)

Skola och dagis är slut för denna vecka. Barnen passade på att leka på skolgården.

Charmtroll!



Busig sötnos!

Kläderna jag köpte igår uppskattades delvis. Moa gillade inte de svarta tajta jeansen och jackan var alldeles för stor. Så det var bara att ta sig in till stan på sin "lediga" dag och byta. Slank visst med två st mössor som de kan ha nu i höst. Jösses vad fort allt tar slut i butikerna, önskar de hade fler storlekar att välja på.

Ikväll har vi haft fredagsmys med popcorn och cola framför tv:n. Imorgon väntar mysig lyxfrukost med gott bröd och juice. Sen är planen att ta oss till gymmet för lite MiniSats och spinning. Efter det blir det kondis. Sen gör vi vad som behagar oss.

Kram till alla och ha en mysig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...