lördag 17 september 2011

Härlig lördag!

Vi började med vår mysfrukost!


Efter det bar det av mot Sats. Men tyvärr fanns det inte plats på MiniSats där så jag fick ställa in mitt spinningpass. Barnen blev jättebesvikna då de sett fram emot att få leka i bollhavet där. De var beredda att vänta den timmen det skulle ta, minst. Det var inte jag, så vi rusade mot Medis istället. Ner med båda barnen i enkelvagnen och iväg full fart. Svettiga och varma när vi väl var framme och där fanns det plats! Så lite träning fick jag in idag iaf även om jag gillar pass bättre.

Sedan var det fika på schemat. Hade lovat barnen att få äta på kondis. De delade på en räkmacka och åt sedan varsin härlig bakelse.

Härligt att kunna sitta på uteservering


Såklart fick de inte i sig allt så jag fick rycka in för att länsa faten ;-) Vi avslutade besöket på Södermalm med att köpa nya skor till Moa, hennes spindelmannen skor hängde på en skör tråd då hela innersulan var totalt utsliten.

Nu vilar vi upp oss med varsin härlig smuddin

Färsk mango, banan, apelsin och kesella!



1 kommentar:

  1. Så stora sedan sedan Kreta!!!!! Kul att ni kommer idag <3

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...