torsdag 8 september 2011

Ibland...

...är vissa dagar tyngre än andra. Nu är större delen av dagen genomförd iaf.
Det är tufft att försöka anpassa sig till ett "normalt" liv igen. Hur ska jag vänja mig?
Imorgon är det fredag, ska försöka klämma in lite träning. Det är något jag ska dra ner på ett tag då jag haft fel fokus och tappat glädjen till träningen. Den ska inte vara ett måste utan något jag ska göra för att må bra. När allt lugnar ner sig kan det bli så igen.
Dagen vill jag bara stryka ur kalendern.

2 kommentarer:

  1. Jag är stolt över dig, kämpa på!
    Alla dagar är inte de bästa..
    Du är så duktig som insett massor med dig själv! Men tveka aldrig att ringa :)

    SvaraRadera
  2. Så glad för att du ringde igår för att höra hur jag mådde! Tack gumman :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...