fredag 7 oktober 2011

Vabb idag med.

Alva åkte på en rejäl feber igår :-(
Två nätter och större delen av gårdagen var hon helt utslagen och med värk i hela kroppen. Stackars liten. Trots feberyran har vi det ganska mysigt tillsammans. För mig blir det ju bonustid då min vecka nu är slut.

Mormor lämnade som vanligt Moa till skolan. Jag är så tacksam för den hjälpen. Även om jag saknar min stora skrutt så både sparar jag tid på morgonen och som i det här fallet slipper jag släpa ut den lilla sjuklingen.

Den här veckan har jag bara hunnit med ett träningstillfälle. Så i eftermiddag är en långpromenad inplanerad och imorgon blir det äntligen Pulsspinning. Förmodligen är jag inte lika positiv innan passet men väl på cykeln börjar adrenalinet flöda och jakten på att närma sig maxpulsen hägrar.

Annars är helgen rätt öppen. Inga direkta planer. Sugen på att gå ut lite och umgås men att vara bakis dagen efter är jag inte så sugen på. Kanske blir det en middag med syster innan hennes jobb på Undici börjar. Det känns mycket mer lockande :-)


En frisk Alva en eftermiddag på Moas skolgård.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...