måndag 17 oktober 2011

Hemma idag

Moa vaknade i morse och hade jätteont i magen :-(
Det blev till att stanna hemma idag, så även Alva som ogärna kliver utanför dörren utan sin storasyster.
Medan barnen tittade på tv fortsatte jag med mitt spacklande och slipande och idag kunde jag plocka upp färgen från källaren! Synd att jag inte tog kort på hur det såg ut innan men det är stor skillnad! En strykning till i vardagsrummet och lite mer spackel i taket, sen är det klart! Så skönt att ständigt bli påmind att jag bör ta tag i det där. Nu är det gjort.
Hoppas jag blir av med bokhyllorna snart så jag kan få in lite nytt. Målet är verkligen att kunna köpa en ny soffa. Vilket lyft, det skulle bli ett helt annat rum!

Är sugen på att beställa lite grejer så jag kan fortsätta med mitt experimenterande med proteiner och sockerfria bakverk :-)


Kokosfett, till allt istället för smör.


Med fiberhusk kan man baka kolhydratfria grejer :-)


Sukrin har samma konsistens som socker. Ger volym
och är nästan lika sött som socker men mindre sött
än andra sötningsmedel. Är dessutom en naturlig produkt. Består
av en 100% naturlig och ekologisk produkt, baserad på sockeralkoholer, Erythritol.
Det finns naturligt i bla päron, meloner och svamp.


1 kommentar:

  1. Nej nej gå inte och dö du oxå nu... ;) Den är god för blandningen mellan sött och lite syrligt lixom... :P

    Jaaa... och det märks om inte annat på allt experimenterande... :D

    Hoppas att hennes mage kryar på sig! Och fiberhusk klarar man sig verkligen inte utan...

    Kraam!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...