fredag 14 oktober 2011

Höstmys!

Fy sjutton vad kallt det har blivit. Tycker jag har klarat mig hyfsat men sen igår har temperaturen sjunkit rejält och mössa och vantar behövs. Idag tog jag mig i kragen och rotade fram lite varmare attiraljer :-)

Har grym träningsvärk efter gårdagens tunga benpass med Ronja. Där fick jag för att jag tjatat om att träna ben...haha!! Men det ska kännas att man lever!

Redo för att ge mig ut i kylan & hämta kidzen.

Självklart vill tjejerna leka ute en stund efter skola och dagis. Spexa framför kameran gillar de allt.




Banan är gott :-)



Puss Mamma!

Efter lek & bus bar det av till Lidl för inhandling av lördagsgodis och lite basvaror. Det är billigt där!
Toppen när man har en skral kassa. Lite pengar som ska räcka fram till lön nu :-P
Dock ett STORT minus, de har ingen riven kokos på Lidl!!

Tjejerna installerade sig i sitt rum medan jag stökade i köket och nu efter maten är det fredagsmys för hela slanten!! Bolibompa varvat med Angry Birds, vad annars? ;-)


Hittade kokosen efteråt, som visserligen inte hade räckt ändå.
Ny variant på mina proteinbollar, nu med kanel & sesamfrön!



Popcorn!!

Imorgon är planen att förhoppningsvis få sova ut :-) Äta en god frukost och sedan bege oss till Farsta centrum för ett DVD-byte och kolla upp varför det inte funkar att lägga in musik på Moas nya mp3 :-(
Får hoppas på lite hjälp från Teknikmagasinet.


2 kommentarer:

  1. Ja nu hoppas jag att jag inte äter upp alla på en gång. :D

    Proteinbollar är inte fel det heller... :P

    SvaraRadera
  2. Haha, nä det gäller att lägga band på sig. Men din kokoskaka, den måste jag bara göra! Är addicted to kokos ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...