lördag 15 oktober 2011

Produktiv lördag!

Uppe med tuppen som sagt. Efter en rätt trött morgon kom vi iväg till Farsta centrum. Vi fick nobben på mp3 spelaren :-( Den var inte kompatibel med mac, "skaffa en pc" var killens svar. "Aldrig", var mitt svar till honom!! Nu ska pappa göra ett försök, han är ca 100% mer respektingivande än jag så det kan ge resultat.
Vi åt smörgåsar ute i solen på torget, tog en tur till färgaffären för spackel, spackelspade och pensel. Vi handlade också lite frukt och grönt innan vi tog tunnelbana och buss hem igen. Barnen kollade på nya filmen medan jag spacklade!! Nu är jag så trött på alla hål i väggarna från de förra ägarna, måste ta tag och styra upp hemmet. Innan dess la jag ut 5st annonser på Blocket (har en ute redan så totalt 6st nu då)!!
En annons resulterade i försäljning, imorgon kommer en spekulant och ytterligare en person har anmält sitt intresse via mail. Bra dag!

Galenskaparna uppträder i Farsta centrum.


Efter en dag med bara scones kräver kroppen riktig mat!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...