måndag 10 oktober 2011

En helt ok söndag :-)

Härligt solsken, låg i sängen lääänge på morgonen. Blev en riktigt sen frukost och sen ut på en långpromenad. Gick mot Liljeholmen över Hornstull, mot Söder för att vika av ner mot Årstaviken och sedan hem mot Årsta igen :-) Dryga 90 min blev det ungefär.

Mitt sällskap på vägen. Lyssnade till naturen den här gången
istället för hårdrocken som normalt snurrar i lurarna :-)

Hitta den här skylten på bron mellan Liljeholmen och Hornstull.
En bekräftelse på att den här dagen är början på ngt nytt kanske?

Ett bad med en badbomb är man värd efter en mkt kreativ dag!



Det var alltså full rulle hela söndagen efter att jag väl kom ur sängen ;-) Fota för att lägga ut annonser på Blocket, sälja vagnen, äta frukost, ut på promenad, sköööönt bad, dammsuga, tvätta, diska, laga middag och matlådor, hänga tvätt och vem vet vad mer jag hann med igår :-) Helt slut hamnade jag tillslut i soffan och slötitta på tv:n. En bra dag m a o :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...