onsdag 24 augusti 2011

Onsdagsträning och Nedräkning

Imorse mötte jag upp Ronja vid Medborgarplatsen för att köra axlar och rygg på gymmet. Stod nere i tunnelbanan utanför spärrarna vid pressbyrån och väntade. Vilken doft når mig där om inte doften av nybakade kanelbullar!! Tungt att avstå.
Det var ett grymt pass som vanligt och Ronja peppade mig hela tiden att köra de där sista repetitionerna som jag annars skulle ha slopat för att mjölksyran svider som satan. Efteråt tog vi en promenad ute i det fina vädret istället för att köra kondition inne. Härlig runda runt Söder mot Hornstull, förbi Tanto och tillbaka, en timme tog det.

Efter så långt träningspass behöver man fylla på med energi.
Den här gången en pimpad chokladprotein med kanel och kokos.
Gillar dock mer the real deal - proteinpulver med kokos & mandel

Hem för att pusta och få i mig lite mat. Sen tar det stora projektet vid - att packa inför resan! Jag tycker alltid att det är lika knepigt varje gång, inte för att det är särskilt ofta men ändå. Nu ska vi ju visserligen mest sola och bada, lättast är att packa till barnen men till mig själv?? Bikinis - check! Men sen då? Tandborste kan ju vara bra men allt annat...tråååååkigt!

2 kommentarer:

  1. Du var riktigt duktig idag vännen!! Kämpa och på söndag ska du njuta av din semester och bara vila och inte ha dålgit samvete..
    Njuta och vila upp dig för att komma tillbaka mer ny POSITIV energi till Sverige och jag har vill ha bildbevis på all god mat du äter ;) ;) ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Tack min underbara vän! Du finns alltid där och ställer upp på mig, får mig att se lite mer balanserat på tillvaron. Du är bäst :-)
    Jag ska vila och ladda batterierna, när jag kommer tillbaka blir det nya tag. Lovar att ge dig bildbevis ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...