torsdag 11 augusti 2011

Inte kunnat sova :-(

Sömn vs Jenny 1-0.
Dåligt samvete för att jag inte följer med på morgonpromenaden. Flodhäst-tankar.
Inte blir det bättre heller av att få ett mail med uppdateringar från en gammal träningsdagbok, med en "aktuell" vikt, dvs ca 7,5kg mindre än idag. Fail!

Varför var jag inte nöjd då?? Varför kan jag inte vara nöjd nu??
Jag har ju iaf planerat träning för 5 pass den här veckan varav 2 st redan är utförda. Jag uppnådde 91% av min maxpuls på puls-spinningen i tisdags! Ändå kryper det i kroppen, vill inte synas, men så fort passet kommer igång så kör jag järnet - adrenalinet pumpar.

Fick rådet att kolla upp det här med att bli mindful, kunna kontrollera sina tankar så att negativiteten inte kör mig i botten. Flummigt värre men vem vill ha det så här??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...