fredag 26 augusti 2011

Lagom lyckad lunch :-(

Experimentlusten infann sig idag. Kände mig inspirerad att variera min omelettdiet ;-)
Det ser smarrigt ut men dessvärre uteblev smaksensationen...

Idén var att göra proteinpannkakor med vaniljfluff och hallon. Resultatet blev skummgummi med fadd vaniljsås <snyft>

Vispade äggvitor, sötningsmedel & proteinpulver ( en gnutta bakpulver )


Steks på båda sidor, gick otroligt bra att vända :-)

Pannkakas serveras med vaniljfluff och tinade hallon,
lite kanel på toppen.

Jaja, bättre lycka nästa gång :-)
Ett litet träningspass på eftermiddagen hann jag med iaf. Ben 45 min och 20 min crosstrainer.
Lite riktig middag med stekt kyckling med paprika och sambal, tzatsiki och sallad med avokade och tomater, mums!
Efterrätt med kesella och jordgubbar väntar, tur det för jag är alltid hungrig/ sugen på nåt ;-)

Ha en trevlig fredagskväll alla vänner!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...