söndag 21 augusti 2011

Slapp söndag?

Hittills har jag inte gjort många knop idag. Sovit ut, äntligen! Är nog rekord för hela sommaren att få sova till 11. Fixat med tvätt och lite allmänt plock. Börjar fundera på packningen inför resan till Kreta nästa söndag. Det är ju lite mer att tänka på när man ska resa med barn.

Kl 17 blir det Body Combat med Sanna i Liljeholmen.



Jag tänkte fortsätta köra utan åkremsa (vad heter det egentligen, rabatthäfte??) och tar en promenad dit, tar nog inte mer än 30 min. Men hem får jag nog bita i det sura och köpa en remsa. Efter träningen tänker jag fortsätta mitt slappande :-)

Imorgon blir det en tur till frisören. Äntligen!! Färg och klipp har jag varit i behov av i flera månader men har helt enkelt inte fått fingrarna ur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...