söndag 13 januari 2013

These shoes were made for walking

eller nåt ;-) Öm i fötterna är jag och har hållt mig på benen hela dagen utan att halka!
Totalt tre timmars promenad idag. I solen runt Årstaviken med alla andra söndagsflanörer. Sedan efter lite skönt soffhäng åkte jag och mötte upp bästa vännen Ronja, blev bjuden på middag som hennes pojkvän lagat åt oss. Den stod färdig på bordet när vi kom dit. Sen 1,5 timmes promenad i mysiga Sumpan med hunden Molly. Kommer somna som en stock alldeles strax. Haft en mycket bra helg. I morgon väntar återbesök till sjukgymnasten och jobb. Tillbaka till verkligheten.

Titta vilken fin mössa jag fått i present!
Frukost och promenad från i förmiddags.

4 kommentarer:

  1. Jag var bara tvungen att kolla i almanackan, och tamejfan så var det fullmåne i fredags. Kan det vara så enkelt förrutom värken då då. :) Du ska se tryfflarna som jag har gjort ikväll då då. ;)

    En kompis kompis har halkat och brutit benet rakt av. Aj! Glad att jag har stått på benen. *peppar peppar* :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hörde det nyligen att det kan vara svårt att sova så jag gissade att det kan vara så för oss kanske. Jag menar vi är ju kvinnor utöver det vanliga ;-)
      Tryfflar, mums!

      Men stackars din kompis!! Fy sjutton för att inte kunna gå :-( Håll dig på benen!

      Radera
  2. Ja vi kvinnor är nog mer styrda utav cykler oxå tror jag. Fast jag har hört både ock med det där med fullmåne. Men jag tror på det, och eftersom att vi är speciella oxå. ;) Smeten var god i alla fall, dom står på kylning nu så vi får väl se om jag kan låta bli dom. :P

    SvaraRadera
  3. Dom blev farligt goda!! Var tvungen att ta en efter gymet oxå och inte bara en före. ;P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...