lördag 12 januari 2013

No worries

Lätt att säga men nu måste inställningen ändras. Hade jättesvårt att somna igår. Har många projekt på gång nu som snurrar i skallen. Både bra och dåliga. Dåligt är att jag efter gårdagens pass insåg att det kommer dröja rätt länge innan jag kan träna som vanligt. Jag kan alltså inte ens lyfta 1kg's hanteln...
Nu gäller det att se positivt. Jag har ju inte amputerat armen! Den finns kvar och vad är några månader av mitt liv? Tänk så mycket tid man kastar bort i sina dagar på allt möjligt onödigt...
Roligare projekt att fundera över är att slutföra min befintliga tatuering (nu två år "gammal"), göra en ny (letar typsnitt) och klura på att göra minst två resor det här året. En med min flock såklart ;-)

Idag blir det vilodag från gymmet och istället en promenad med en god vän runt Skeppsholmen. Målet var Rosendals café men det är stängt tom februari så promenaden runt Djurgården får vänta ett tag.
Vi kommer garanterat slinka in på Moderna Museet för en sen lunch eller fika. Restaurangen där drivs av Malin Söderström, ni vet hon från "Kockarnas kamp" på TV4.


Livet är nu, inte sen gott folk!

3 kommentarer:

  1. Ja den som säger att man inte blir lycklig utav att shoppa har fel. ;) Denna måste jue bara testas! Och ja jag såg sporadiskt på Gladiatorerna, satt och läste Fitness for men på samma gång. Du då?! :)

    Rätt! Man kan göra så mycket mera positivt utav tiden än att oroa sig. Det som sker sker lixom. Och det är bara att göra det bästa utav det. Man kommer alltid på nya vägar. Kraam!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, göra en sak i taget är stört omöjligt ;-)

      Stor Kram!!

      Radera
  2. Synd att hon inte får vara med lika mycket som dom andra. Var och såg på finalen och där fick hon oxå bara vara med på en gren. Kanske är mer i dom andra programmen. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...