fredag 18 januari 2013

I see the light

Okej, vilken superdålig mobilapp Blogger har!!
Här är måndagens inlägg:

Vilken vinst!! Jag kunde lyfta både 1 och 2 kgs vikterna idag. I fredags var det stört omöjligt. I morse var jag på återbesök hos naprapaten. Små små framsteg men ändock framsteg. Tålamod nu, men försiktigt så kan det här nog gå bra. Så länge inget gör ont är det bara att köra tror jag. Stel som en pinne är jag fortfarande. Bara vara envis och hålla sig till rehab-övningar.
Biceps, triceps och cykel blev det idag. Matlådor fixade för resten av veckan.
Nu en stor belöning med ett mysigt bad. Sen väntar lite bananfluff till efterrätt. Idag ger jag mig själv en stor klapp på axeln. Det känns bra att vara jag idag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...