måndag 7 januari 2013

Here we go again

Älskade blåbärsgröten!
Som alla andra ska kroppen tajtas till efter decemberfrossan. En sjuk höst och bruten handled har satt sina spår. Inte kunna träna som man vill och kosten har bitvis spårat ur. Känner mig laddad nu. Har ju ändå inget bättre för mig varannan vecka så kan ju lika gärna ägna mig åt min hobby igen :-)
Idag inleddes terminen i skolan med en planeringsdag så vi hade en extra jullovsdag.
Mina barn blir överlyckliga att få gå till mini-sats. Kan verkligen rekommendera alla föräldrar att utnyttja den förmånen. SATS vid Södra station har dessutom ett bollhav! Ibland är det platsbrist och jag som är lättstressad, känner att jag lovat barnen en rolig lekstund medan mamma tränar, är ju en nackdel förstås. Men planering vad gäller tiden, undvika rusningstid som vid lunchpass, kom strax innan, eller direkt efter många slutat jobbet, underlättar. Vart och när det är öppet ser du här.
Dagen avslutades med bio, Hitta Nemo i 3D. Riktigt mysig dag, alla blev nöjda.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...