onsdag 1 februari 2012

Vad är oddsen?

Promenerar till Sats Marievik i Liljeholmen. På väg in till gymmet ropar en tjej till mig: "Din väska är öppen! Bäst att du kollar om du tappat nåt." Jag tackar så mycket för att hon uppmärksammade det, rotar igenom väskan lite snabbt. Det ser ut som allt är kvar iaf.

Jag är redan ombytt så in och träna, in i duschen och sen byta om.
Trodde jag ja - "Faaan". Ingen bh :-(((

Den fanns ingenstans i väskan. Den ligger alltså nånstans mellan Årsta och Liljeholmen. Bara att klä på sig övriga kläder och ge sig iväg. Bråttom som jag har, en tid att passa, så skyndar jag mig ut för att börja leta runt vid Liljeholmskajen åtminstone. Går en bit, spanar ner i marken. Saken är den är att bh:n är röd så den borde synas trots snöyran. Hittar inget, går uppgivet tillbaka samma väg.  DÄR, på en stolpe med en livboj, svajar min röda bh:n!!!

2 kommentarer:

  1. God morgon! :D
    Nope inte testat det för jag tyckte att det luktade så vedervärdigt utav det så det har bara blivit ståendes... Hade det i gröten har jag för mig för jag var jue bara tvungen att kolla om det gick att vispa upp och det gjorde det... :P

    Undrar vad den tänkte som hittade den behån och hängde upp den där... ;)Du skulle ha tagit kort hihi...

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte faktiskt ta kort, men tyckte det var lite pinsamt att montera ner bh:n från stolpen. Undrar vad folk tänkte :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...