lördag 11 februari 2012

Gott & Blandat.


Mycket trevlig och god frukost på Blueberry. Kan verkligen rekommendera det. De har olika typer av föreläsningar så det är bara gå på en man tycket verkar intressant. Idag handlade det om detox. Även om jag personligen inte skulle följa en kur rent ut, dock handlar det inte om fasta utan utrensning av gifter av all skräpmat, så var det intressant att ta del av tankarna kring det. Shoppingsugen som jag var slank lite nyttigheter med hem.

När jag ändå var inne i stan passade jag på att reklamera min iPhone hos reparatören. Bytte min krossade skärm igår men nu hade home-knappen hakat upp sig. En timmes väntan. Helt nöjd är jag inte, men förmodligen kan man inte få en felfri telefon så fort man öppnat den. Kontentan - "Tappa inte telefonen i golvet så skärmen spricker".

En liten liten kort vila i soffan, nu bär det av mot Stadshagen för ett 75 min boxpass med en kompis.
Fullspäckad lördag, ser faktiskt fram emot en lugn söndag imorgon.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...