lördag 19 mars 2011

Tuff vecka

Vaknar efter att ha slumrat ett par timmar på soffan. Finns det något skönare? Särskilt på fredagar, bara ge efter för tröttheten, sjukt skönt.

Det har varit en tuff vecka. Tuffare än jag någonsin kunnat föreställa mig. Både privat och jobbmässigt. Återhämtningen från i tisdags var tuff. Jag var helt enkelt inte förberedd på smärtan. Dålig sömn, matintaget var under all kritik och mentalt ur balans. Bättre än så måste man förbereda sig inför en så stor tatuering. Mitt välmående har fått sig en törn. Men med ett stort stöd i livet har jag kommit på fötter igen. Jobbveckan har varit en riktig utmaning men det rullar nu också, och idag fick vi ett stort genombrott :-) Bådar gott för nästa vecka! Förkylningen börjar ge sig också...

Idag är det "min" fredag och små prinsessorna är hemma igen! Har lovat dem mini-SATS imorgon, jag hoppas det ska gå bra att träna med tatueringen. Den ömmar fortfarande, särskilt där Älvan sitter. Annars är det inte så farligt, börjar klia rejält nu vilket är ett tecken på läkning.

I torsdags var jag på bio, såg "The Black Swan". Gripande film. Kunde relatera till den. Kanske var det för smärtan...

Se trailern här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...