onsdag 9 mars 2011

God Morgon!


Ytterligare en dag i förkylningens tecken :(
Det enda jag kan tänka på är att detta blir en dag med inställd träning - igen!

Istället borde jag se det som att Lille-Skrutt behöver vila och återhämta sig och vi får passa på att mysa i soffan framför en film och läsa många sagor. Och en liten nypa frisk luft är inte skadligt ;)

Jag tänkte att eftersom jag vill fokusera mycket på träning och dessutom gå ned lite i vikt så skulle jag lägga upp "före och efter" bilder. Men jag blev så missnöjd med mina före bilder att det bara får bli "efter"... eller en endaste då kanske ;)



Här kan jag inte se varför jag skulle vara missnöjd heller. Varför ska man alltid framhäva det som är dåligt med sig själv?? Läs:Jag


Ikväll är det Corroded på Debaser Slussen!! Ska dit med en god vän. Om jag hinner ska jag gå förbi tatueraren som har motivet klart till min nya tattoo!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...