måndag 21 mars 2011

Nu drar jag ner persiennerna...

... och kryper ner under en filt i soffan. Laddat med te och ätit lite frukost. Tjejerna är på dagis och jag är hemma från jobbet. Föregående veckas påfrestningar har tagit ut sin rätt. Kroppen fick ingen möjlighet till återhämtning och nu har förkylningen satt sig i bihålorna :(

Min underbara kloka vän Ronja får mig att försöka komma ner i varv. Att sluta ställa så höga krav på mig själv just nu. Försöka satsa på det som får mig att må bra. En dag i taget...

De här orden vaknade jag upp till då Ronja var hos mig förra veckan:
Måndagmorgon
Tisdagmorgon

Stort Grattis på födelsedagen till dig som fyller år! Ta hand om dig och ta vara på livet, du får bara ett och det är värt att leva.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...