tisdag 15 mars 2011

Plågsamma pina!!

En del vila blir det denna vecka pga lite snuva och...idag har jag tatuerat mig!!
Tre st plågsamma timmar, fy satan minst sagt. Jag orkade inte fylla alla konturer då motivet är rätt stort. Om 3 veckor blir det en ny sittning, då ska jag fylla i resterande konturer. Ev, påbörja skuggning och en del färgläggning. Det kommer bli gråskala med svagt rosa i blommorna.
Här tatuerade jag mig: Lenas Studio
efter första sittningen
Optimisten i mig hade bokat ett bodypump pass till imorgon. Den har jag avbokat och kan bara hoppas på att solen skiner i morgon också så jag får vara ute när solen skiner :-)
Nu bädda jag ner mig i soffan med te och tidningar och hoppas att smärtan släpper snart...
Kram alla vänner!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...