lördag 18 maj 2013

Min start

Godaste jag ätit på länge!
Frukost är mitt absoluta favoritmål. Vardag som helg. Imorse var jag sugen på hembakat så jag rörde ihop en sconesvariant på malda och hela havregryn, lite fullkornsdinkel, kokosolja, kesella, äggvitor, filmjölk salt, bakpulver och bikarbonat. Lite frön hade jag i också. De blev platta som pannkakor, nåja nästan iaf, men de blev jättegoda! På ena halvan hade jag ost och skinka och den andra lite osötad hallonsylt och philadelphia. Smoothien finns det ju säkert ett tio-tal bilder på redan. Ni känner ju mig ;-)

Nu återstår att se vad den här lördagen har att erbjuda och vad jag kommer välja att göra med den.

2 kommentarer:

  1. Åh, såg smarrigt ut!
    Jag älskar också frukost, gjorde inte det förut men det finns så mycket gott och nyttigt att äta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elena: Det gör ju det! Särskilt om man har tid att sitta ner en längre stund. På vardagen blir det ju lätt stressigt om man inte går upp i tid förstås ;-)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...