torsdag 16 maj 2013

En lyxig torsdagssallad!

Det bästa är att det räcker till matlåda imorgon att ta med till jobbet ;-)
  • Ugnsbakad lax (köpte färdiglagad på ICA)
  • Färsk sparris
  • Edamamebönor
  • Avokado
  • Rostade frön
  • Grön sommarsallad
  • Mini-körsbärstomater
  • Gurka
  • Kesellasås
  • Lime
Så upplyftande med en färgglad lunchtallrik efter en härlig promenad i solen runt Årstaviken. Nu är jag laddad för en 3-timmars session för att träna medveten närvaro. Acceptera livet som det är och gör det bästa av det.

5 kommentarer:

  1. Haha ja det hade jag nog fått satt på mig badkruka som jag är. Vill allt ha 20+ om jag ska hoppa i. :P

    Farligt med alla dessa matbilder överallt... man blir jue hungrig! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inte är det som när man var barn inte och kunde ligga i tills man blev blå ;-)
      DINA bilder är nog de farligaste, så gott som allt ser ut att vara.. ;-)

      Radera
  2. Underbart käk! Du är verkligen duktig med kameran för dina bilder ger mig alltid aptit!
    Lycka tll med mindfulnessen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Tycker det kan vara riktigt svårt att få till bra foton men om de lockar kanske jag lyckas få till det ändå ;-)
      Mindfulness:en gick bra, men gud vad slut man blir efteråt. Rätt skönt att styra upp eller vara sysselsatt med annat efteråt så hjärnan får något annat att fokusera på ;-)

      Radera
  3. Ja då sprang man jue i vattenspridaren hemma hos päronen när dom vattnade gräsmattan. Och det vattnet var inte varmt! :P

    Haha ja tänk vad jag får promenixa och träna för jag måste jue äta upp allt också. ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...