torsdag 9 maj 2013

Flytande isglass

Drack upp min i ett nafs och inget skönt foto med schysst vy i bakgrunden blev det heller ;-)
Ny favorit! Godaste varianten hittills från Vitamin Well. Jag var ute på en långrunda idag i solskenet och törsten blev akut! När jag var klar med mitt löppass med appen 10K så var jag tvungen att springa in på ICA vid Hornstull och köpa vatten. När jag såg den här flaskan kändes valet självklart. Smaken var jättegod, smakade som en sommardrink eller en fruktig isglass.
Idag känns det som sommar. Promenad, löpning, sol, linne, Årstaviken, melondricka, solglasögon (på andra, jag kan inte springa med glajjer) och barn plaskande i vattenbrynet. Härligt. Stillar min längtan att resa bort.
Nu borde jag nog hoppa in i duschen innan flugorna tar mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...