tisdag 7 maj 2013

Give a little

Premiär-tömningen!
När man ger blod ska man inte träna, så det passade då perfekt att ta en vilodag från gymmet. Lite trött efteråt blev jag allt. Ett tips, ät lunch innan! Drick mycket vatten efteråt. Idag hade vi ju sommarväder i Stockholm och en långpromenad i tajta jeans som jag svettades kopiöst i var kanske heller inte optimalt. Men vad mer kan man göra än att lära sig av sina misstag? :-) Jag är sjukt nöjd med att äntligen fått lämna blod efter en oturs höst och vinter. Lunginflammation, bruten handled och tuff start på året. Genom fönstret på Blodbussen kunde jag blicka ut mot gymmet. Ironiskt, kände dock att jag hade ett legitimt skäl att inte titta in där idag. Istället träffade jag en av mina bästa vänner och tillbringade en härlig eftermiddag i solen med promenad och god middag.

4,5 dl tappas en blodgivare på. Den mängden hjälper tre personer. Tänk på det - gör skillnad!
Spana in här när Blodbussen finns i området du befinner dig i!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...