tisdag 14 maj 2013

Lätt på foten - igen

Kort vilopaus i backen utanför Eriksdalsbadet.


När melonen är målet!
I torsdags infann sig inspirationen. Ett löppass både torsdag och fredag följt av en långpromenad på solsidan kring Årstaviken. Slank in på ICA-to-go vid Hornstull för vätskepåfyllning. Appen 10K är en morot, sucker för statistik som ni vet ;-)
Den här veckan känner jag mig inte så närvarande. Kämpade mig igenom ett 30min spinningspass igår, men huxflux var det slut och tänkte att det var bättre än ingen träning alls.
Återbesök hos sjukgymnasten innan träningen, ser inte lovande ut då hon misstänkte att ett ligament kan vara förstört. Blir till att ringa ortopeden för en läkarkontroll. Om jag nu kan komma fram i telefonkön som konstant är full och en röst som ber mig återkomma en helgfri vardag....suck..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...