söndag 3 februari 2013

Ingen vanlig lördag

Nä, inga hamburgare till lördagsmiddag!! Fatta! Jag kände inte för det idag. Kände visserligen suget när jag såg reklamen för Sibylla på tv, tills jag kom på att det är ju bara skräp i dem jämfört med egna hemmagjorda.
Så idag blev det soppa på gröna ärtor och lättcreméfraiche. Till efterrätt blev det en form av äppel-smulpaj på mandelmjöl & kokossocker och rårörd vaniljsås/fluff till det.
Sen har vi tuggat melodifestival. Jag knaprade morötter högt så jag slapp höra.
Titta kan man ju alltid göra ;-)
Annars var stora tösen sjuk så vi gjorde inga större utsvävningar idag. Mitt halsont hänger i sig. Inte blev det någon sovmorgon heller. Jag håller tummarna för en lång skön sovmorgon i morgon ;-)
Nu är det nog dags att krypa till sängs med en bra bok!

4 kommentarer:

  1. Haha ja många som kommer hem till mig för första gången frågar: Har du barn?! När dom ser skorna som står i hallen. ;)
    Dom tar jue första bästa när dom vill få ut sin frustration. Och det är jue till kassan som dom kommer först och man får ta skiten så att säga. Men det är bara att göra det bästa utav det... och bjuda dom på experiment. :P
    Haha jag läste "slarvar" så tänkte att då borde jag väl rulla fram om nånsin. Är nog dax att rulla runt i sänghalmen nu tror jag. :D

    Spanade du in Dannys bringa?! ;) Ser det står massor om den och Lena Ph's dress. Missade jag nåt?! Blir bok här med nu, och din mat lät mums mot Sibylla tycker jag! Krya på er nu!!

    Härligt! Ska bli det i morgon oxå om man får tro dessa "spågubbar". :) Kraam & Natti Natti!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du missade definitivt inget vad gäller Lena Ph ;-) Danny däremot...Tycker det är lite kul att springa på honom på Sats Kocksgatan lite från och till. Tjuvkika lite får man ju göra även om jag tycker det är ett väldigt bra gym där folk har fokus på sitt eget.

      Idag har vi varit inne hela dagen, fysjuttton vad trist när solen skiner ute. Hoppas du fått lapa lite sol idag. Några experiment att sleva i dig? ;-)

      Radera
  2. Svar: Skriv upp dina mål, så blir det tydligare!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...