söndag 3 februari 2013

Aktiv vila

Låsta till hemmet med förkylningsinfektioner, booo. När ska det få ett slut? Hur som, vi satte trots det igång och storstädade. Jag som har träningsabstinens nu så det sjunger om det tyckte det var skönt att aktivera sig. Tydligen bränner man ett par kalorier också enligt den här räknaren ;)
Tror jag ändå måste försöka få oss utanför dörren för nu går töserna varandra på nerverna. Kanske kan vi få lite luft och en enstaka solstråle på oss innan solnedgången...

Jag tackar mig själv för att jag/vi städat idag
för då har vi ett rent hem när vi vaknar i morgon ;-)

6 kommentarer:

  1. Ja ögonen måste jue hamna någonstans medans man vilar mellan seten. ;) Fast jag drömmer tydligen mig bort ofta för jag ser inte ens när folk hejjar på mig ibland haha. Fokuserad heter det väl eller. :D Gillar mitt gym oxå för det är som mitt andra hem!

    Här har det varit fint väder och några minusgrader. Kompisar har varit ute på isen på Vänern. Men jag höll mig ifrån det så inte jhag oxå kommer med gips sen. Inga experiment idag dock för måste äta upp allt som är kvar här. Men matlådor ska jag fixa nu så det blir väl till att röra till det i köket igen. ;P

    Jag började att greja med blommorna sen jag vattnat dom. Nu är det snart inte kvar nåt på en utav dom haha. Varma element är ingen hit för hängande blommor. När nya gardiner åker upp får det bli nya blommor... som jag kan ta död på. :O

    SvaraRadera
  2. Ja det måste jue verkligen räknas som färg. :)
    Då blir det extra mycket fluff som sagt var. Den med frusna bär är en favorit oxå för det blir en otrolig mängd. Just nu är det bara vätska och kasein. Det nya från Fitnessguru expanderar något otroligt så det är helt otroligt lättfluffat! :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, måste testa det. Behöver ju fler "små" piller av Heat snart också. Har så himla svårt att svälja tabletter. Men bra är de iaf ;-) Om man bara kunde hålla all fluff på en rimlig nivå dvs :-)
      Nu jäklar måste jag bli frisk för jag saknar gymmet så jag kan dö...bokstavligen ;-)

      Radera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Ja du kommer inte att bli besviken. Det går till och med att skaka det tjockt för hand. :P Är så känslig mot olika substanser som stimulantia så jag ska testa Heat+ så får vi se om jag kan sluta att vara hungrig på nätterna. Tabletterna går ner lika lätt här som allt annat haha. ;)
    Tänk vad man kan sakna nåt när man inte får eller kan. Men man uppskattar det desto mer sen när det väl blir utav. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj! Det måste jag ju bara pröva! Inte så förtjust i en massa disk så bara det är ju en vinst ;)
      Hungern på kvällen brukar vara den "svåraste". Skulle dock aldrig vara utan något kvällsmål, som alltid blir fluff eller kvarg :)
      Ja, nu laddar jag som bara den. Mitt mål är att trilla, eller kanske rulla in ;), på gymmet på onsdag!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...