söndag 17 februari 2013

Fokus

"Men! Det står inte jordgubbar på listan mamma! Nej Moa, det gör det inte men ibland
 får man ta något utanför listan" Svårt att motstå - när kommer sommaren!!??

Har det kan ske inte varit så stor vara av i helgen på just träning och beach 2013. Mer fokus på återhämtning igår, storhandling, maffig våffellunch och tacokväll ackompanjerad av mellomys. Idag har vi haft storbak inför Alvas princesskalas nästa helg. Blåbärsmuffins och kanelbullar var beställt. Tycker det är lika spännande jag som Alva, har ju inte haft något "riktigt" barnkalas där tjejerna bjudit sina kompisar. Moa har haft hos sin pappa och nu är det min tur att få vara med. Kul!

3 kommentarer:

  1. Ibland är smeten godare än kakan kan man väl säga. ;) Fast det är väldigt få gånger som jag har fått kasta något. Det är väl som sagt var när jag försöker att följa ett recept haha. Nu hittade jag både den ena och den andra idén när jag städade bland alla mina nerklottrade experiment. Tror att det får bli ett till i morgon. :P

    Blir nog kalas till helgen här oxå. Blev jue framflyttat för mamsen kan jue inte sitta ner än. Och idag är det en månad till en viss fröken blir ett år äldre oxå. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mer experiment för mer inspiration till oss andra ;)
      Blir ett år äldre?? Nu förstår jag inte. Har inte blivit en dag äldre de senaste 10-15 åren...;)

      Radera
  2. Ja, jag hoppas att det kan inspirera i alla fall, även om jag är hopplös på mått. ;) Du vet väl att jag är dagvill så jag räknar säkert fel på det oxå. Ska nog vara ett år yngre när jag tänker efter. :D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...