måndag 25 februari 2013

Boo-ya!

140 kg i liggande benpress! Det gör sån skillnad att ladda med ordentlig mat och ett redigt mellanmål ett par timmar före träningen. Kyckling till lunch och Kesella och keso är awesome till mellis.
Nästan en timme benträning och 30 min crosstrainer på det. Skönt att starta veckan på, imorgon blir det vilodag. Sen på't igen på onsdag!

Min beställning från Gymgrossisten kom idag och dagen avslutas nu i soffan med välförtjänt middag. Lite tvätt och dammsugning klämdes så klart in under matlagningen så det blev lite tankspritt och lite för mycket vitlök. Får se om arbetskamraterna kommer fälla några kommentarer ;-)
Nu dusch och sen sängen med en god bok.

Happy Monday!

Nu ska det sättas PB i benpress till nästa vecka!
Utvärdering av PWO, & kreatin kommer.

Fetaostbiffar i tomatsås med fullkornsris! 

2 kommentarer:

  1. Precis! Och jag går jue inte på någon diet så det är jue lugnt. Ja bara att jag inte går upp i vikt vill säga. ;) Men vad har du för en Ica butik, här finns den även på Willys så kika där. :)

    Hejja hejja för pb! Peanut butter hihi. :P Andra vikter när jag får köra i benpressen minsann med min ischias. Men kan köra i alla fall så alltid ett plus det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. PB på längden och på tvären är bäst! Direkt ur burken är nog godast!
      JO,testade att slänga på lite mer vikter, får akta knäna bara. Översträcka knäet med tunga vikter kommer bli sådär bra ;)
      Ska nog ta mig ut på tigerjakt efter lite must!
      Ja, man är glad så länge man kan gå till gymmet iaf ;) Lagom är bäst och diet vet jag inte om mitt psyke klarar. All heder åt dem som tävlar men jag lär mig fortfarande så mycket och sen gillar jag mat för mycket helt enkelt, även om den är nyttig såklart. Men gå upp vill man ju inte, inte ens ur sängen ;
      Tur att solen skiner på väg till jobbet iaf ;)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...