måndag 14 maj 2012

Måndagspepp!

Tänk att på måndagar kan man vakna upp med så mycket energi! Tyvärr håller den bara i sig några timmar, man får vara glad för det lilla kanske? :-)
Idag var planen att träna ben och det gjorde jag faktiskt. Ibland är det lite motigt att bara ta sig till gymmet, vägen till och från jobbet är ganska lång. Då är det frestande att åka raka vägen hem istället.

Men efteråt så är det värt all tid i världen. Och när jag väl kommer till gymmet så stormtrivs jag. Klart att jag inte är helt avslappnad, alla övningar sitter inte helt hundra och jag är inte den som gillar att bli bedömd. För titt som tätt läser jag inlägg och bloggar om människor som tycker andra gör fel. Bara att skita i och med tiden blir jag mer självsäker.


Gårdagens kvällsfika, chokladproteinfluff
med banan och lite vispgrädde!! Lite fett
har ingen dött av ;-)

Köpte färska blåbär igår på Lidl. Så ikväll blir det blåbärsfluff med färska blåbär till :-)

1 kommentar:

  1. Jag hojtar till både här och på Facebook när det läggs upp... för det blir på receptsidan hos Fitnessguru... inom en snar framtid hoppas jag! :)

    Håller för övrigt på med ett experiment till nu hihi... ;)

    Äh dom som har tid att kolla in andra tränar väl inte själv haha... Ibland ser man jue snubbar som gör toookfeeel när man vilar... men då menar jag för tunga vikter än vad dom klarar utav... :P

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...