måndag 28 maj 2012

Fröken Duktig

Hektisk vecka som sagt. Imorgon kommer syrran för att vara barnvakt medan jag ska springa Vårruset. Då måste ju hon och barnen ha något att äta. Tänkte att jag gör en köttfärssås så behöver hon bara koka pasta till. 
Köttfärs är perfekt att laga många rätter på. Jag köpte 1,5 kg och lagade köttfärssås, köttfärsröra med spenat och kikärter och i ugnen skjutsade jag in en köttfärslimpa!
Mums fillibabba, vi åt köttfärslimpan med potatis till middag.


Storkok och därmed matlådor för hela veckan och lite till

Kvällsfika efter en mycket lång dag.
Päron & fläderblomskesella med Galiamelon
och KOKOS och en gnutta kanel!!
Ett riktigt bra benpass fick jag till idag. 40 min superset, 20 min intensivt utan vila, sedan lite tyngre vikter med kort eller ingen vila. 20 min cykel efter det för då var jag riktigt trött. Imorgon blir det "vila". Får se vilken tid jag får på loppet. Har bara tränat löpning två ggr

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...