tisdag 15 maj 2012

Bloglovin ftw!

Vilken toppen app! Nu följer jag en hel del bloggar och det tar tid att gå in på alla olika sidor för att uppdatera sig. Men med Bloglovin så får jag ett samlingsmail (ett om dagen) och en not i Chrome att någon har gjort ett nytt inlägg! Toppen, för jag gillar verkligen att läsa de här bloggarna. Favoriterna har jag ju länkat till men hela tiden dyker fler och fler intressant träningsbloggar upp. Min favoritblogg är ju såklart syrrans blogg, Life of Fiffi.

Igår körde jag ett grymt benpass, känner jag idag :-) träningsvärken har redan kommit, den som annars brukar komma som ett brev på posten dag två.
Så idag cyklade jag ur benen på ett spinningpass följt av core, men jösses vad det sved.


Måste bara upp med den här underbara kvällsfluffen jag åt igår. Den slog verkligen allt annat jag
gjort hittills. Blåbärskasein som jag vispat med elvisp, toppat med stora färska blåbär
och lite nötter. Om nom nom :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...