tisdag 29 maj 2012

Fyfan vad jag är bra!

28 minuter blankt! Det är jag jäkligt nöjd med!
Särskilt med tanke på hur lite, läs obefintlig, löpträning jag gjort. Två ynka pass. Målet var att inte stanna utan springa Vårruset, 5 km non-stop vilket jag gjorde. Trots alla strapatser och att det tog tre timmar (!!), ett enormt stresspåslag för känsliga lilla mig, att ta sig hem idag så genomförde jag loppet, idag är jag alltså lite extra nöjd med min insats :-)

Ett stort tack till syster yster som passade tjejerna, utan dig hade det inte blivit något lopp! Tack snälla!


I år var det tydligen min färg på både
medalj och nummerlapp :-)

Ett axplock från "goodiebagen" från Topphälsa
och påsen vid målgången. Flingorna var goda,
de äter jag i sängen med banan och mjölk -
Because I'm worth it ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...