onsdag 16 maj 2012

Grundat dåligt?

Att äta för lite innan träningen är ingen höjdare. Du orkar inte ta i som du brukar och får inte ut maximalt av den insatsen du faktiskt gör.

Så lite påladdning efteråt då?
Prottepulver hade jag redan laddat med i shakern men nuförtiden tycker jag inte det räcker, det är som rent vatten för min kropp. På väg upp från gymmet såg jag de här barerna i repan. Här ska testas!
Måste köpa nytt proteinpulver, det jag har nu blandar sig så himla dåligt med
vattnet :-(
Kokos!!!
Först blev jag förskräckt, 426 kcal!!! För den lilla sketna biten?!
Baren vägde dock 50g så totalt 213 kcal per bar...och vi var tre
som delade. Den gick hem hos oss alla så jag kan
tänka mig att bunkra upp med ett par stycken om jag hittar den billigare
någon annanstans. 22kr är i mesta laget för 50 gram energi.
Frukt, nötter och kokosolja. Alles. No funny stuff. Känns klart mycket bättre än andra alternativ som finns på gymmen. Den är inte så söt heller så den föll mig väldigt mycket i smaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...