söndag 21 april 2013

Fredag och en jordgubbe på det




Sista smaken skulle ju testas. God men chokladsmaken vann överlägset!

Efter två dagars vabb blev Moa bättre så jag passade på att inviga mina nya löparskor, dragkroken var att avsluta veckans träning för 10k, från soffpotatis till löpare. Sprang på känsla och följde inte instruktionerna helt. Delmål nummer 1 är att avverka 5km på max30 min. Jag är så glad att jag inte sparade löpningen, dag 3/v.2, till idag. Liiite sliten efter en 22-timmars kryssning med en vännina ;-)

Jag hann även med att baka! Ett bananbröd. Sååå gott, testa det. Receptet är från Sanna som bloggar på Tasty Health. Här finns en massa god och hälsosam mat för dig som vill äta rent utan tillsatser.

Sen åkte jag som sagt på kryssning så resten av gårdagen ägnades av vila. Likaså dagens förmiddag trots solsken. I eftermiddag blir det teater på Dramaten minsann.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...