måndag 29 april 2013

Progress

För två-tre veckor sedan testade jag min första armhävning sen jag bröt handleden i december. Än så länge på knä men ändå ett framsteg och ett av mina uppsatta mål. Dock har jag fortfarande problem med både smärta och rörlighet i handleden så jag har bokat ett återbesök till sjukgymnasten. Förhoppningsvis inget större, säkert är det normalt, men tankarna på att benet inte läkt som det ska finns ju där. Det känns som att benen "skaver" mot varandra när jag vrider handleden och den är fortfarande väldigt stel. Nästan som den hoppar ur led. Kanske är jag för otålig?

Helgen sista löppass hanns tyvärr inte med och idag mådde jag inte alls bra och vågade inte träna för rädsla av att bli sämre. Ont i bröstet och luftvägarna känns som något man ska vara försiktig med.

Nästa mål är en armhävning på tå. Klarar jag det utan att det gör ont?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...