onsdag 13 mars 2013

Pömsig

Sötnos
Gårdagens benpass börjar ta ut sin rätt. Som jag misstänkte blev det inget vilopass, en dryg timmes träning med mycket trevligt sällskap. Glädje. Som vanligt har jag svårt att hålla tyst och var bara tvungen att säga till några PT:s att det var en kille som mer eller mindre förstörde för alla andra. Han utövade marklyft på en nivå som liknade VM i styrkelyft. Problemet var att han fullkomligt dängde ner stången i golvet så att all annan utrustning skakade. det var rätt komiskt, tyvärr fick han hållas. Tror ingen vågade säga till honom direkt, i varje fall inte jag då jag var rädd för att den steroid-stinne mannen skulle äta upp mig *haha*. Börjar vänja mig mer och mer vid folk som uppträder rätt ego, tur att jag själv inte har några behov av att hävda mig.
Idag är jag dödens trött och går som en stel pinne. Blir en liten kvällsprommis i förebyggande syfte. Risken finns att jag inte kommer kunna resa mig ur sängen imorgon annars.
Godkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...